Ποτέ μην γυμνάζεσαι με άδειο στομάχι! Για να ξεκινήσεις την γυμναστική σου, το σώμα σου πρέπει να έχει την επαρκή ποσότητα πρωτεϊνών και υδαταθράκων για την απαραίτητη ενέργεια.

10247501_10152384670255373_628695194421199219_n

Νιφάδες βρώμης, δημητριακά, ξηροί καρποί, ζυμαρικά, μπανάνα, πολύσπορα κράκερς υπάρχουν τόσες επιλογές που μπορείς να διαλέξεις.

 

Για να τα δούμε αναλυτικότερα:

Μπανάνα!

 

Η μπανάνα είναι πλούσια σε υδατάνθρακες ταχείας καύσης, παρέχοντας τα απαραίτητα καύσιμα και ενέργεια στον οργανισμό.

 

Βρώμη.

 

Η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βοηθάει στην σταθερή απελεύθερωση ενέργειας κατά την διάρκεια της προπόνησής σου.

 

Καφεϊνη.

kafeini

Η καφεϊνη βοηθάει στο ξύπνημα των μυών. Δίνει ενέργεια, επιβραδύνει την κόπωση και βοηθάει στο κάψιμο του λίπους. Εννοείται ότι απευθυνόμαστε στον σκέτο καφέ και όχι στον γλυκό με γάλα!

 

Smoothies… (ΣΥΝΤΑΓΕΣ)

 

Τα smoothies είναι πολύ πολύ καλή επιλογή φαγητού πριν την προπόνηση. Έχουν συνδυασμό απλών και σύνθετων υδατανθράκων και αρκετή ποσότητα πρωτεϊνης. Μπορείς να βρεις τις γεύσεις που σου αρέσουν και κάθε μέρα να κάνεις και διαφορετικές επιλογές για ποικιλία.

 

 

Ρεβύθια!

rebithia

Μπορεί να μην ακούγεται τόσο δελεαστικό, αλλά σκεψου ότι 1/4 του φλυτζανιού ρεβύθια με χυμό λεμονιού θα σου προσφέρει 10 γραμμάρια πρωτεϊνης, 30 γραμμάρια υδατάνθρακες και 9 γραμμάρια φυτικών ινών. Για αυτό το λόγο τα ρεβύθια θεωρούνται super τροφή των αθλητών.

 

Ασπράδι αυγού…

aspradi aygoy

Μία πολύ ωραία ομελάτα με ασπράδι αυγού, σου χαρίζει 4 γραμμάρια καθαρής πρωτεϊνης. Μπορείς να φας την ποσότητα που θέλεις και να την συνδυάσεις με βρώμη αν το επιθυμείς.

 

Ξηρά τροφή

 

1/4 του φλυντζανιού ξηρά τροφή με αποξηραμένα μούρα, βερίκοκα και ανανά είναι ένα ταχύτητο γεύμα που δεν σε βαραίνει αλλά σου προσφέρει και την απαραίτητη ενέργεια .

 

Ψωμί ολικής αλέσεως

psomi olikis

Όλα τα προϊόντα ολικής αλέσως όπως ψωμί, ρύζι, δημητριακά σας προσφέρουν αρκετή ποσότητα φυτικών ινών. Στην παραπάνω φωτογραφία σας δείχνουμε ένα λαχταριστό γεύμα ψωμί ολικής γιαούρτι, φυστίκια και μέλι.

 

 

Ψητό στήθος κοτόπουλου

 

Το ψητό στήθος κοτόπουλου δεν έχει καθόλου λίπος και προσφέρει αρκετή ποσότητα πρωτεϊνης. Αν σου φαίνεται στεγνό μπορείς να το συνδυάσεις με ρύζι ολικής αλέσεως.

 

Γιαούρτι

 

Το γιαούρτι αποτελεί μία πηγή καθαρής πρωτείνης. Προτίμησε το γιαούρτι χωρίς λιπαρά.

 

ΠΗΓΗ: aggouria.net